Quarantaine gazet

Datum:
25/03/2020 - 13:00 to 20/04/2020 - 13:00

Liefste scoutsers en ouders

De gezondheidscrisis ten gevolge van covid-19 heeft helaas ook de nodige gevolgen voor onze scoutswerking. Ook als scouts zijn we genoodzaakt om onze verantwoordelijkheid te nemen en alvast enkele opkomende evenementen te schrappen.

Met spijt in het hart wordt het jaar 2020 eentje zonder jaarlijkse BBQ van de meisjesscouts. Het inschrijvingsgeld wordt zo snel mogelijk terug gestort naar alle mensen die reeds ingeschreven waren. We willen graag alle enthousiastelingen bedanken die al klaar stonden om ons dit jaar opnieuw te steunen! Toch benieuwd naar waar we dit jaar op kamp zullen gaan? Hou dan zeker op 11 april onze facebook- en instragrampagina in de gaten…

Ook de evenementen die onze oudste takken organiseren worden even on hold gezet. De macaroni avond op 4 april ten voordele van het buitenlands kamp van de jins wordt gecanceld. De truffelverkoop van de gidsen wordt uitgesteld tot een latere datum. Later meer info hierover!

Wij willen iedereen er ook graag nog eens aan herinneren dat onze wekelijkse scoutsactiviteiten alvast niet meer doorgaan tot en met het einde van de paasvakantie. Over een mogelijke verlenging hiervan zal tijdig gecommuniceerd worden. Niet getreurd! De leiding heeft hun best gedaan om een ‘quarantainegazetje’ te maken voor ieder van jullie. Print deze af indien gewenst en geniet ervan!

Maak jullie voorlopig nog geen onnodige zorgen over de zomervakantie. Wij volgen alle normen en adviezen van Scouts & Gidsen Vlaanderen nauwkeurig op en laten jullie zeker tijdig alles weten indien nodig. Bij verdere vragen of onzekerheden, aarzel dan niet om de groepsleiding te contacteren!

Laten we hopen dat we snel weer mogen samenkomen als echte scouts in een gezonde samenleving ❤

Een stevige scoutslinker
De leidingsploeg

/sites/meisjesscoutslichtervelde.scoutsgroep.be/files/wysiwyg/quarantaine_gazet_-_editie_1320.pdf