Streekbierenavond 2023

Datum:
10/02/2023 - 19:00 to 11/02/2023 - 03:00

"Water is pas lekker als het door de brouwerij is geweest."

Liefste Filou(tjes)

Hebben jullie het Lef(fe) om samen met ons de Duvel te verjagen met een goudgele pretcilinder in de hand? Om dan na enkele streekbiertjes verklaard te worden als echte Brugse Zot(ten), of zingen jullie liever als Klootzakske’s mee met het Chouffe lied?

Krijgt u even veel dorst als ons? Kom dan naar onze streekbierenavond in OC De Schouw. Hier is iedereen welkom, van ons liefste Moeder Overste tot een oude Augustijn. Zelfs een luidruchtige Papegaei en een klagenDe Poes zijn welkom.
Als Cherry in de Chouffe hebben wij zelfs een echt scoutsbier in ons gamma, Herwig, die vernoemd is naar de oprichter van ons District Houtland.

Hopelijk kraaien jullie veel Victoria tijdens een spannend potje manillen. Indien niet, niet getreurd, want je kan heel wat gadgets van verschillende brouwerijen winnen.

Loopt het water je in de mond? Dan moet je zeker afkomen, want Omer oe liever!

Stevige linker van de Hete Klinke’s van Meisjesscouts Lichtervelde